Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

PR, τα θεμελιώδη: Που να επενδύσετε και που να κάνετε οικονομία


Η ταχύτητα, ένα εκ των αναγκαίων χαρακτηριστικών στις δημόσιες σχέσεις, απαιτεί τη συγκέντρωση συγκεκριμένων εργαλείων πριν από κάθε προσπάθεια προσέγγισης Μέσου ή Blog. Αλλά όταν είσαι ένα νέο και ανερχόμενο brand και το budget σου χαρακτηρίζεται ως "σφιχτό", είναι αρκετά δύσκολο να αντιληφθείς που πρέπει να δώσεις έμφαση και που όχι. Εδώ, θα σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε εκείνα τα στοιχεία στα οποία πρέπει να επενδύσετε για να επιτύχετε το στόχο σας, δηλαδή τη δημοσιότητα, και εκείνα τα οποία πρέπει να παραβλέψετε ώστε να μην παρασυρθείτε σε άσκοπες σπατάλες.


Επενδύστε σε:
- Επαγγελματικές Φωτογραφίες: Η ιστορία και η εμπειρία μας σε αυτή τη δουλειά, μας έχουν διδάξει τη σημαντικότητα της επαγγελματικής φωτογράφισης. Η φωτογράφιση προϊόντων σε λευκό φόντο (ξεγυριστά), μιας υπηρεσίας με τo σωστό θέμα ή ενός προσώπου με τον κατάλληλο φωτισμό είναι απαραίτητη για την ικανοποίηση των αναγκών κάθε συντάκτη και blogger. Επιπλέον, είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο για τις πωλήσεις, την εικόνα σας στα social media και την ιστοσελίδα σας.

- Δείγματα: Επενδύστε σε δείγματα. Τα περισσότερα Μέσα, ειδικά τα περιοδικά, χρειάζονται κάποιο χρόνο (lead time) από το στήσιμο ενός τεύχους μέχρι την έκδοσή του, αυτό απαιτεί έγκαιρη παράδοση δειγμάτων προς φωτογράφιση, στους χρόνους που το κάθε Μέσο απαιτεί. Η μη διάθεση δειγμάτων θα μπορούσε να σας στερήσει την ευκαιρία προβολής σε ένα συγκεκριμένο ρεπορτάζ ή Μέσο.

- Website: Αν και απαιτείται ένα αρχικό κόστος για την ιστοσελίδα που θα αποπνέει την αισθητική του brand σας, η δημιουργία του μπορεί να είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά στους bloggers και τους καταναλωτές. Ένα απλό, εύκολο στην πλοήγηση site, ειδικά αν μιλάμε για eshop, μπορεί να είναι καθοριστικής σημασίας. Φροντίστε να έχει μια σελίδα που θα αφορά στα Μέσα και επαγγελματικές φωτογραφίες προς downloading. Με αυτό τον τρόπο ένας blogger θα μπορεί να "κατεβάσει" τις φωτογραφίες που θέλει άμεσα και έτοιμες προς χρήση.


Με μέτρο:
- Έντυπα Υλικά για τα Μέσα: Μπορεί οι ακριβές παραγωγές media kits να είναι εξαιρετικής αισθητικής, αλλά λάβετε υπόψη πως οι περισσότεροι συντάκτες /bloggers αναζητούν το υλικό σε ηλεκτρονική μορφή έτοιμο προς χρήση και άμεσα, μέσω email.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου