Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣ


Από σήμερα και κάθε Τετάρτη - όσο οι υποχρεώσεις μας το επιτρέπουν - θα παρουσιάζω ένα θέμα σχετικό με το χώρο των δημόσιων σχέσεων, που κάθε rookie σε αυτόν πρέπει να γνωρίζει. Εάν έχετε οποιεσδήποτε προτάσεις σχετικά με συγκεκριμένη θεματολογία στείλτε μας μήνυμα στο info@communicationstudio.gr

Τι πρέπει να έχει πάντα στην τσάντα του ένα pr girl;
 
Business cardsΔε φεύγεις από το γραφείο χωρίς αυτές.

Σημειωματάριο: Μπορεί να ζούμε σε μια online εποχή, το χαρτί και το μολύβι όμως δεν έχουν καταργηθεί ακόμα. Κράτα ΠΑΝΤΑ στην τσάντα ένα σημειωματάριο και μολύβι ή στυλό. Θα είναι πάντα δίπλα σου, ακόμα και όταν όλα τα gadget σου "σβήσουν" και… πράγματι δείχνει ότι νοιάζεσαι περισσότερο για ό,τι ακούς, όταν «κρατάς» σημειώσεις γραπτώς.

Λάμψη: Αν και λάτρης του φυσικού μακιγιάζ – ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες - έχω πάντα μαζί μου εκείνα τα προϊόντα ομορφιάς που θεωρώ ιδανικά για εμένα (δηλαδή: μάσκαρα, λιπγκλος και άρωμα). Στη δουλειά μας δεν υπάρχουν σταθερές μέρες, ένα ραντεβού μπορεί να «κλείσει» την τελευταία στιγμή και πρέπει πάντα να μπορείς να ανταποκριθείς στις περιστάσεις.

Φορτιστή: Όταν είσαι διαθέσιμη 24/7 το κινητό τηλέφωνο συνηθίζει να «σβήνει»… Έχε πάντα μαζί σου ένα φορτιστή αυτοκινήτου για να μην έρχεσαι σε δύσκολη θέση.

Τσίχλες: Στη δουλειά μας μιλάμε πολύ,,, και αυτό απαιτεί «δροσερή» αναπνοή.

Τους πελάτες του: Έχω πάντα μαζί μου πληροφορίες, στοιχεία, φωτογραφικό υλικό, give aways από τους πελάτες μου, ώστε να καλύπτω τις ανάγκες, συντακτών, stylists και bloggers οποιαδήποτε στιγμή. Και συνηθίζω να χρησιμοποιώ αντικείμενα των brands που εκπροσωπούμε (τσάντες, κοσμήματα, gadgets κ.α.), ειδικά σε εκδηλώσεις ή ραντεβού σχετικά με τη δουλειά. Αποτελούν πάντα μια πολύ καλή αφορμή για να ξεκινήσει μια σχετική συζήτηση και να παρουσιάσω τις υπηρεσίες μας.

xx
Χάρις


client: Neckline Bag Choco Mélange LAESSIG
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου